Konverzní kit 750W 36V / 1000W 48V Přední lité kolo 20''

 
  • 1 z 2
 

Tento konverzní set obsahuje všechny základní prvky, které budete potřebovat k přestavbě vašeho kola na elektrokolo. Robustní bezúdržbový elektromotor s moderní bezkartáčovou konstrukcí (BLDC) vyhoví všem, kteří požadují silný motor, který vyveze jezdce prakticky bez námahy i do většího kopce. Řídící jednotka navíc podporuje funkci tempomatu. Pozor, kvůli velkému výkonu 750W respektive 1000W není schváleno pro oficiální provoz na pozemních komunikacích. Tento motor má již dost síly, aby většinu stoupání zvládl i bez nutnosti příšlapu.

 

Varianta s 20" litým diskem je vhodná například pro elektrifikaci koloběžek.

* Výkon motoru - tyto motory byly dříve prodávány jako 500-750W, již delší dobu jsou ale v nové verzi, která při stejné hmotnosti nabízí 750-1000W. Motory byly testovány se speciální řídící jednotkou až do výkonu 2000W, takže mají velkou výkonovou rezervu. Pokud potřebujete z nějakého důvodu výkon nižší, třeba 500W, stačí napsat do poznámky a my výkon nastavíme na řídící jednotce.

Dostupnost Skladem
Brzdové páčky ?
36V ?
Můžeme doručit do
9.5.2024
Běžná cena 7 577 Kč
Ušetříte 100 Kč (–1 %)
7 477 Kč    
Kód produktu 0162_20
Značka Golden
Kategorie Sady pro přestavbu na elektrokolo
Záruka 2 roky
 

Specifikace:

Řídící jednotka Magic - nadstandardní funkce:  tempomat, signalizace poruchy, motorová brzda, programovatelná přes USB, univerzální pro napětí akumulátoru 24V,36V a 48V

  • Montážní šířka předního kola: 100mm

  • Brzdová páčka s mikrospínači pro odpojení tempomatu, případně aktivaci brzdění motorem (2x)

  • Pokud nekupujete se setem zároveň akumulátor, případně USB kabel pro nastavení řídící jednotky, specifikujte prosím do poznámky objednávky na jaké napětí budete chtít řídící jednotku nastavit. Z výroby je nastavena, aby fungovala s akumulátory 24V, 36V i 48V, nicméně pak nehlídá kritické podpětí u 36V a 48V akumulátorů (nevadí to u kvalitních LiFePO4 a Li-ion akumulátorů, které si podpětí hlídají vlastní elektronikou, ale mělo by být nastavenou u olověných, případně gelových aku).

    Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. 341/2014Sb., příloha č. 12, část C a při dodržení ostatních ustanovení normy EN 15194+A.

    Pozor, v ostatních státech EU se mohou podmínky výrazně lišit.


    Tento set neobsahuje akumulátor, nutno dokoupit samostatně.

    Sety o tomto výkonu doporučujeme instalovat pouze do ocelových předních vidlic. Hliníkové vidlice by měly být opatřeny doplňkovým ramenem pro rozložení kroutícího momentu.

Hmotnost pohonu 6,6 kg
Maximální rychlost 25 km/h
Napětí baterie 48 V, 36 V
Umístění pohonu Přední, Zadní
Velikost ráfku 20"
Výkon pohonu 1000 W, 750 W
Kroutící moment 18,2 Nm/36V nebo 27,3Nm/48V
Hlučnost pohonu <55 dB (tichý chod)
Do středové osy kola 100 mm
Programování pohonu Ano
Hmotnost 6,4 kg
Volitelný displej Ano
Ochrana IP65 Ano