Hodnocení obchodu

4,6 137 hodnocení
Přidat hodnocení
5
117x
4
7x
3
4x
2
1x
1
8x
Nevyplňujte toto pole:
Avatar autora | 6.4.2022
Obchod proběhl OK.
Avatar autora | 3.12.2021
+ Velká spokojenost, prodejce poradí s objednávkou zda jeto kontatibilni s vaším kolen

Nic co by bylo nutné, snad jen obutí na kola.
Avatar autora | 27.10.2021
První nákup, není co vytknout
Avatar autora | 6.9.2021
Dorazí zboží sice stejné,ale jiné značky aniž by vás někdo předem kontaktoval.Často se není možno dovolat a položit dotaz,který je sice pro prodávajícího asi nepodstatný,ale mě jako kupujícího zajímá.Přestože jsem nezaškrtl v obj.kolonku nákup na firmu,byl mi balík takto zaslán,prodávající sice ušetří cca 40Kč, ale pokud vás dopravce nezastihne-neposílá žádné avizo a zboží odveze zpět prodejci.
Avatar autora | 12.8.2021
+ rychle, kvalitně, spolehlivě ale hlavně ochotně vyřešili problém, s kterým mne v předchozích šesti obchodech s neochotou vypoklonkovali

Avatar autora | 28.6.2021
porada před zakoupením, rychlost dodání a konzultace po telefonu pro následnou montáž.
Avatar autora | 16.6.2021
Obchod proběhl OK, skvělá komunikace.
Avatar autora | 8.6.2021
+ velmi dobrá komunikace

Avatar autora | 22.5.2021
Zboží bylo asi 2x dražší než u konkurence. Bohužel jsem ho potřeboval.
Avatar autora | 22.5.2021
Rád nakupuju u Elektrokola Michal Rychlé dodání, kvalita Děkuji.
Avatar autora | 20.5.2021
Doporučuji, spokojenost
Avatar autora | 5.5.2021
UŽ JSEM NAKUPOVAL PODRUHÉ VŽDY NAPROSTÁ SPOKOJENOST
Avatar autora | 3.5.2021
Obrovská spokojenost, vřele doporučuji.
Avatar autora | 2.5.2021
rychlé dodání, komunikace
Avatar autora | 29.4.2021
+ Vše jak domluveno tak doručeno.
- žádne předběžné info o dopravci,kdy atd.

Velmi kladný,jak přístup v tel.domluve a jinak vše ok.
Avatar autora | 15.4.2021
+ Cena
+ Rychlost dodani
+ Komunikace

Avatar autora | 10.4.2021
+ nový majitel vstřícnější jednání ,lepší dosah

Avatar autora | 9.4.2021
- nezájem o zákazníka
- obsah balení zboží připomíná spíše obsah odpadkového koše
- nechuť ke komunikaci a vstřícnému řešení reklamace
- přenášení svých problémů na zákazníka

Před objednávkou jsem popsal požadované zboží a obdržel odpověď že mi přesně (doslova) toto zboží bude dodáno. Zaradoval jsem se a později objednal rovnou dva kusy (místo jen jednoho). Předtím jsem ještě položil dotaz na další zboží a bylo mi nabídnuto si vybrat ze dvou typů. Svůj výběr jsem proto uvedl do poznámky objednávky a též jsem připsal že požaduji přesně domluvené zboží a domluvu popsal. Po potrvzení objednávky obchodem jsem všechny upřesňující požadavky na zboží ještě pro jistotu jednou v mejlu zopakoval. No a přišlo mi jiné zboží. Bylo v pomuchlaném balíku a uvnitř to vypadalo jako v odpadkovém koši, volné poletující zboží mezi kouskly odpadu z koše. Ihned jsem na to upozornil a následně několikrát urgoval vysvětlení. Po několika dnech ticha, když už jsem byl naštvaný, mi přišla stručná věta, že mám zboží poslat zpět a že po kontrole se rozhodnou o vrácení peněz. Požadoval jsem ať nejprve vyjasní jestli mají požadované zboží a dostal stručnou odpověď že ne a ať jim vše pošlu zpět. Vysvětlil jsem že pro mne je toto výdaj za poštovné navíc a že se přitom nejedná o moji chybu. Obchod však neměl zájem zboží odebrat zpět na své náklady. Mávnul jsem nad tím rukou, protože bych musel shánět slušnou krabici a výplň (ne odpad) vše balit, jít na poštu, platit poštovné, a zboží jsem si ponechal. Už zde ale nakupovat nebudu. Nejsem pokusný králík. Např. dnes reklamuji dodávku zboží v jiném obchodě a obratem během minut jsem dostal na výběr několik způsobů řešení, všechny vstřícné, že jsem chvíli ani nevěděl, který si vybrat. Takže ne, nejsou všechny obchody stejné !!! Elekrokola Michal už ne.
Avatar autora | 15.9.2020
+ Výběr.
- nevím.

Avatar autora | 2.9.2020
Obchod nekomunikuje

Stránka 3 z 8 , položek celkem: 143