Konverzní kit ENA 1000W/48V zadní kolo

 
 

Konverzní set s léty prověřeným elektromotorem 48V/1000W, který však kombinujeme s moderní řídící ENA jednotkou Sin-wave a ovladači s vodotěsnou kabeláží a LCD displejem. Obsahuje všechny základní prvky, které budete potřebovat k přestavbě vašeho kola na elektrokolo.

Dostupnost Skladem
Rozměr ráfku ?
Barva ráfku ?
LCD Displej ?
Akcelerační páčka ?
Můžeme doručit do
4.4.2024
Běžná cena 9 798 Kč
Ušetříte 608 Kč (–6 %)
9 190 Kč    
Kód produktu EN020
Značka Golden
Kategorie Sady pro přestavbu na elektrokolo
Záruka 2 roky
 

Robustní bezúdržbový elektromotor s moderní bezkartáčovou konstrukcí (BLDC) vyhoví všem, kteří požadují silný motor, který vyveze jezdce bez námahy i do většího kopce. Tento motor má již dost síly, aby většinu stoupání zvládl i bez nutnosti příšlapu.

Řádou setů Remerx Edition Vám přinášíme vyplepšenou kvalitu výpletu:

- značkové české hliníkové ráfky Remerx s dvojitou stěnou
- speciální vrtání ráfku umožňuje použití robustnějších matiček výpletu s širší stěnou
- používáme pouze kvalitní české dráty z nerez oceli tloušťky 2,3 mm
- výplety jsou od nás před odesláním vycentrované*
- sety balíme do zesíleného kartonu pro bezpečnou přepravu zboží k vám - český papír
- výplety do ráfků velikosti 24, 26 i 28''(700C)** s možností výběru stříbrné nebo černé barvy

* výplet je nutné po několika km jízdy zkontrolovat a drobně dotáhnout, vždy si ještě trochu sedne
** velikost potřebného ráfku najdete na plášti kola, nejčastějí horská kola mají 26'', trekový pak 28''(700C)

Požadovanou velikost a barvu ráfku si můžete vybrat při objednávce přímo na této kartě produktu.

Parametry motoru:
Magnety: 46 magnetů / 51 slotů / 46 pólů
Točivý moment: 27,3Nm/48V
Výkon: 1000W/48V*
Napětí: 48V
Průměr: 243 mm
Hmotnost: 6,4 kg
Převodovka: ne

* Výkon motoru - Motory byly testovány se speciální řídící jednotkou až do výkonu 2000W, takže mají velkou výkonovou rezervu. 

Dodáváme s kvalitním zlacený konektorem pro rozpojení motorového kabelu ve standardu. Set neobsahuje baterii, plášť a duši.

Specifikace:

  • zadní přímý (bez volnoběžky) BLDC motor 24-48V vypletený v dvojitém ráfku

  • Řídící jednotka ENA Sinwave 48V/28A - nastavena na 25A max, programovatelná, umožňuje nastavit až 9 výkonových map atd. Motor je s jednotkou velmi tichý.

  • Možnost zadní kotoučové brzdy: ANO - klasická "šestidíra" rozteč Shimano přímo na bočním krytu motoru

  • Montážní šířka zadního kola: 135mm s kotoučovou brzdou nebo pastorkem (šroubovací 7-kolečko Shimano TZ-21)

  • Brzdová páčka s mikrospínači pro odpojení motoru - NE (nutno objednat samostatně)

  • Ovladač plynu - NE, za příplatek lze vybrat páčkový nebo otočný

  • LCD displej dle výběru - C961, 965, 850C

  • Pedal Assist System - ANO s magnetickým kotoučkem 

  • Sdružená kabeláž s vodotěsnými konektory

  • Sada náhradních konektorů

  • Maximální rychlos - až 45 Km/h

  • Počet otáček: max. 390 rpm

  • Dojezd:  například 50 Km (s 48V/15,4Ah aku) s příšlapem - závisí na terénu, hmotnosti jezdce, atd.

  • Hmotnost kola: 7,3 Kg

  • Hmotnost balení: 11,5 Kg

  • Tato verze není schválená pro provoz na pozemních komunikacích*

Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pouze pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. č. 341/2014 Sb., přílohy č. 12 část C. a případně ostatní aktuálně platná legislativa. Pozor, v ostatních státech EU se mohou podmínky výrazně lišit!

Umístění pohonu Zadní
Výkon pohonu 1000 W
Hmotnost 6,4 Kg
Volnobněžka Ne
Vestavěná převodovka Ne
Možnost rekuperace Ne
Točivý moment 27,3Nm/48V
Výkon 1000W/48V
Montážní šířka 135 mm
Napětí 48V
Magnety 46 magnetů / 51 slotů / 46 pólů
Průměr 243 mm